dc.contributor.author |
MUHAMMAD RAZIF AFIQ BIN RASDI ALI |
|
dc.contributor.author |
NUR SYAHIRAH BINTI MOHAMAD MUNIR |
|
dc.contributor.author |
HAREENI NAIR A/P MANAIM |
|
dc.contributor.author |
YASMIN RAIHANA BINTI AZMIR |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T03:21:40Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T03:21:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.psp.edu.my/xmlui/handle/123456789/212 |
|
dc.description.abstract |
Tajuk kajian ialah penggunaan laman web dalam mempromosikan produk harumango
preserve. Masalah yang berlaku di syarikat jualan produk terbaru Diem Bakery iaitu
Harumango preserve tidak mendapat sambutan yang memberangsangkan daripada
pelanggan. Dengan itu kami telah membuat satu Langkah awal iaitu membuat
temubual dengan pengurus Diem Bakery iaitu Mr Tan. Banyak pengetahuan tentang
syarikat Diem Bakery dan produk telah disampaikan oleh Mr Tan. Selain itu,
facebook juga menjadi tumpuan utama dalam membantu mempromosikan produk
inovasi tersebut. Pemerhatian telah dilakukan seperti memerhatikan aspek
persekitaran, penduduk, kemudahan, perkerja dan lokasi syarikat. Seterusnya, Kajian
internet digunakan bagi promosikan produk di laman web.Kesimpulannya, hasil
kajian dianalisis bagi meningkatkan pengeluaran produk dan meningkatkan jualan
produk terbaru HarumanGo Preserve. |
en_US |
dc.subject |
Products |
en_US |
dc.title |
KAJIAN HARUMANGO WEBSITE SEBAGAI PLATFORM UTAMA BAGI MEMPROMOSIKAN PRODUK BAHARU HARUMANGO PRESERVE |
en_US |